tirsdag 25. desember 2012

Overraskelse!


Dette speilet så jeg på en bruktbutikk rett nedi veien hvor vi bor. Jeg vurderte med en gang å kjøpe det,men syntes at jeg måtte få medhold hjemmefra da det kostet litt..
Samme kveld ble jeg og min mann enige om at dette var en skatt som vi måtte benytte oss av. Neste dag begynte jeg tidlig på jobb,så mannen min kjørte meg til denne butikken så jeg skulle rekke å legge det av. Men den var stengt,og åpnet ikke for om et par timer senere. Da jeg var ferdig på jobb,dro jeg rett til butikken for å kjøpe speilet. Da var det borte!!
Jeg brukte et par dager å riste av meg det vakre speilet og sørget litt over at jeg ikke bare kjøpte det med en gang.
Jeg ringte hjem og formidlet min sorg,og var forbannet over at jeg hadde latt det gå! Jeg fikk full medlidenhet av min mann..Men prøv og gjett hvem som hadde vært og kjøpt det da jeg var på jobb.
Snakk om å bli lurt.. Herlig!

God jul! :)


1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar. :)