tirsdag 11. september 2012

Eplene i Messehagen.

Eplene i Messehagen hadde premiere på onsdag,og vi har spilt hver dag frem til søndag. Nå har vi hatt to dager fri,før det braker løst i morgen igjen. Da spiller vi tre forestillinger før vi avslutter for i år. Løp og kjøp,og spre ordet. Du vil få en opplevelse du sent vil glemme. Rasmus Rohde har skrevet et knakende godt manus,og musikken vil treffe deg rett i hjertet og tårekanalene. En forestilling om håp,svik,knuste drømmer,kjærlighet,klasseskille,
vennskap og om det å være annerledes.

1 kommentar:

  1. Å jeg skulle jo komme å se Eplene igjen i år, men ligger under dyna med feber. Hører dere får flotte anmeldelser! Husker da jeg så det for 2 år siden, det var plaskregn hele tiden, men jeg enset ikke det, jeg var fullstendig bergtatt av storyn, musikken, de ekte kulissene og hvor proffe skuespillerne var som ga 110% selv om de var søkkvåte. Jeg har anbefalt alle jeg kjenner å dra til Malm for å få med seg dette!

    Stor klæm!
    PS: Så såvidt PO på premieren av Evita i forrige uke. En gang må det klaffe med kaffeslabberas for oss når jeg er i Tigerstaden. Men du e da så my på farten:-))

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. :)