onsdag 3. april 2013

Vår og lysere tider! Hurra for det.

Etter en fin og innholdsrik påske,fikk jeg en kraftig forkjølelse. Den har bare blitt verre og verre de siste dagene,og i går gikk jeg rett og slett ned for telling. Men etter å ha fått hvilt hele dagen i dag,fikk jeg litt energi og inspirasjon til å gjøre litt om i huset. De vakre skoddene som har stått og skilt av kjøkkenet og stuen vår,fikk en ny vår på soverommet vårt. Mellom stue og kjøkken ble det så lyst,åpent og fint. Og det lille soverommet ble det litt mere med.
Nesten som å få tre nye rom.
Etter og ha hatt kjøpestopp siden januar,og ikke kjøpt en eneste ting,vurderer jeg nå å kunne kjøpe blomster igjen. Det er en stund til at det blomstrer i hagen,og rommene trenger litt vakre farger og blomsterduft igjen.
Jeg skal jo fortsette å ikke kjøpe klær eller materielle ting,så noe gleder må jeg vel få...ikke sant?!

3 kommentarer:

  1. Riktig så flott, EVY.
    moro å fornye seg litt. soverommet ble nesten litt eventyraktig... stilig.
    og du, kjøp deg noen blomster.
    de er skikkelige oppkvikkere mens vi venter på haveblomstene.... trenger det!
    hilsen TOVE


    god bedring forresten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du støtter meg på den Tove! :)
      Blomster skal kjøpes inn!!

      Slett
  2. For noen fantastiske skodder! Nydelige :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. :)