tirsdag 23. april 2013

Mye å glede seg til med hagelivet.

Tror faktisk ikke det finnes noe bedre enn å ha hage,og se at det spirer og gror for hver dag som går. Det er rekreasjon for meg iallefall!
Jeg har nå plantet mye i krukker allerede,og mye mer blir det utover sesongen. Lykke!
Mange Scillas er også på vei opp,og den trofaste blåveisen titter frem, t.o.m hvitveisen som jeg var og hentet i skogen i fjor vil komme tilbake,og også perleblomstene,ruteliljene, juleblomstene og tulipanene. Senere kan jeg glede meg til pioner, marikåpe, bronsjeblader, iris, steppesalvie, parasollblad, bregner,strå, løytnantenshjerter, syriner, vakre fagerbuskene, purpursolhattene, oktoberbergknappene, klematis,og forhåpentligvis blåregnen min og masse mer.
Ahh-livet er herlig!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. :)